dentjugoniondejuni-nollnioförtiotre


Ph_ me/by me


Guten Morgen blog! ging aus dem Bett auf etwa halb neun. Nått sånt? ;$
aja, god morgon, jag gick upp runt cirkus halv nio. Varför vet jag faktiskt inte, så bry er inte ens om att fråga..
Vädret är galeet fint och jag älskar det! Det är nämligen en ganska bra start på dagen att springa ner och kika på termometern och se att den visar 24 grader varmt HALV NIO liksom!? lycka!

Igårkväll så mötte jag upp målvakten i mitt grymma fotbollslag [som också är en god vän] och vi drog oss ner mot Lillesjö och badade i cirkagurka en timme, helt underbart skönt faktiskt.

Nu ska jag gå och käka lite nyttig frukost och sen ta mig en springrunda tror jag. hä-hä.
skriver när jag kommit hem igen.



rocka på!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0