heaven can be a tricky place baby, don't forget that!

bildlöst inlägg, kul? nääe, inte särskilt ;p
men ja, så kan det vara..
efter ett antal timmars städning har jag nu ätit och kollat på tv, neeerd. -.-
right now funderar jag på att gå dom 16 stegen upp till övervåningen och spela lite gitarr, lockande tanke faktiskt, så det får nog bli så!
vill ni veta vad jag gjorde nyss? hih, jag zoomade in massor så jag har vääääärsta stora texten, hä-hä.. no-life!
*zoomar ut* nemen nu blev det värsta litet hallå? aja..
hoppas ni antecknar allt jag skriver just nu? väldigt intressant inlägg faktiskt.
nepp, nu ska jag gå och kika vart jag har alla träningsgrejor, för vid 17.30 är det träningsdags igen, R.I.K  F15 is back! :D (efter en vecka ifrån planen) fattar ni att det är bara några veckor kvar och sen drar vi till göteborg, GOTHIA 2010! helt underbart!

time to leave this dataskärm, rock on!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0