I know, sorry baby.


ph_ ganska random bild faktiskt?



Hej hopp gummisnopp. Jag är mycket medveten om att uppdateringen på den här bloggen suuuger och det syns på statistiken, men aja, that's life ey. Solen fortsätter att skänka sina underbart värmande strålar till oss här i mörlunda och jag älskar det! Det är helt enkelt min ursäkt, och det tycker jag är en väldigt bra ursäkt.
Jag njuter av livet helt enkelt, det gör väl ni också hoppas jag? Bra musik, grymma kvällar och underbara vänner, kan det bli bättre liksom? Nu har jag fått ett "bloggjobb" igen, åt en tjej som heter Caroline, så jag ska sätta igång right now. puss

kommentera gärna
Postat av: Edgreeen

både jag och Caroline tackar för hjälpen med bloggen/bloggarna, vart ju kanon det där! (:

2010-06-27 @ 13:12:01
URL: http://edgreeen.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0