Shine, make me feel alright again.


ph_ älskling.


Åh hjärtat, om du bara kunde förstå. Jag saknar dig så. Att se dig idag var som en kniv i hjärtat..
Du bryr dig inte, jag finns inte i din värld längre. Det tär på mig, det äter upp mig.
Jag ville bara springa in till dig, hoppa upp på din rygg och rida hem dig till VÅRT stall och bara älska dig som alltid förut! Jag vill att allting ska vara som då, som den tiden då vi 2 var 1. Jag saknar tiden då vi flög över hindren och slog alla! Jag saknar den tiden då jag kunde sätta mig under din krubba när du stog och åt och bara njuta av livet.. När vi två tävlade fanns inget annat, vi hade ALLT! vi hade kärlek, fokus, tur, skicklighet, snabbhet och tanke! Vi hade gått långt älskling, jag vet det, jag känner det på mig.. 
Jag hade tanken inställd på SM i år igen, troligtvis ditt sista SM. Men du slets ifrån mig snabbare än jag någonsin kunnat ana. 6-7 år av kärlek, lycka och tårar, det är sånt man aldrig glömmer.  
Så mitt fina hjärta, en gång ska du bli min igen, om det så ska bli i himlen så ska jag komma till dig på trappalandas evigt gröna ängar! DU och JAG kommer bli 1 igen, glöm aldrig det!

Bockrödsle Maritza

kommentera gärna
Postat av: Felicia

<3

2010-06-30 @ 22:57:07
URL: http://fiiilllaaannn.blogg.se/
Postat av: Felicia

<3

2010-06-30 @ 22:57:34
URL: http://fiiilllaaannn.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0