tiotrettio


ph_ blommor/by me



Godmorgon bloggen. Vaknade för ganska länge sen faktiskt, men jag har liksom bara inte orkat uppdatera här. Proppade nyss i mig lite pollenmedicin, inte för att jag vet varför jag fortsätter käka den eftersom den knappt hjälper, men jag fortsätter väl tills den tar slut ifall den kanske hjälper fast jag inte känner det bara.
Kom ganska nyligen ut ur en härlig dusch. Om ni ville veta?.
Vår kära sol fortsätter att lysa starkt och det gillar vi, nä, det älskar vi!! Det är runt 20-23 grader och det har det varit sen nollåttatrettio imorse-gaanska niice sådära.
Now är jag fett sugen på att gå ut och ligga i solen hela dagen, men först måste jag städa lite.. -.-
hatar't.. Men jag ska inte klaga, det finns ju dom som har det värre!
Nu tycker jag ni ska sluta läsa här och stänga av er lilla dataskärm och gå ut i det härliga vädret, för snart kanske det vänder.
puss och kram, chiao, peace out o.s.v..

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0