busy women? hell no!

hej alla bloggläsare!
det har inte blivit någon uppdatering idag, för jag har inte varit hemma.
Jag har varit ute i Gårdveda och gjort massa skojiga grejer! Jag och amanda bestämde att vi skulle ut och fota lite, så så fick det bli.. Jag sminkade och fixade hennes hår, sen fixade hon mitt hår och lite.
vi drog på oss lite andra kläder och gick ut, moot skogeen! vi fotade massa och jag blev sjukt nöjd med fotona som jag tog på henne, men faktiskt också med några av de foton hon tog på mig också!
men jag har inte tid att sitta här, jag måste fixa håret tills imorgon och sen sova (y
slänger in några av dagen modellbilder..




ja, jag ska vara ur fokus.




den här bjuder vi på!

nu ska jag sova, sov så gott, godnatt! ♥





/erikoo

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0