hjärtat dunkar, pulsen slår.

Varje gång jag ser dig, slår mitt hjärta tusen gånger hårdare.. 



ph1_ våfflan in action (tagna igår)
ph2_ Lisafisan i action.

Hej!
En ganska normal dag i skolan, lunch med de finaste today-Josefine Staxensjö och Annie Ström såklart.
Det hände inte så mycket som inte brukar hända.. Hoppade 1.30 på höjdhoppet, och jag är väl nöjd antar jag!
Försökte på mitt rekord, 1.35, men på andra försöket landade jag på ribban mitt på ruggraden, så då var jag ganska säker på att jag inte skulle klara det tredje gången, men jag försökte, och slog i med armbågen.. annars hade jag nog klarat det! Så här sitter jag, ont i ryggen och stel i hela kroppen ;>
Kvällen lär väl bli spenderad här, jag ska försöka fixa en ny design, ni får se vad som händer helt enkelt!
Ha det bra sålänge, :*


/erikoo



 





kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0