I should do it, but I don't want to.


ph_ amanda och mathilda förra tisdagen på MAQ-träningen.

Hej!
Skolan idag funkade, rätt normal, men lite roligare (höhö)
dagarna med mina fina vänner Lollo, Safa, Amanda, och dom andra som hakar på är riktigt härliga! 
ni som är elaka mot dom bara för att dom inte är som ni, fuck you..
Dessa tjejer är sjukt underbara VÄNNER, men ni kanske inte har några riktiga, sånna? :)
anyway, tack tjejer!
Snart ska jag börja byta om och dra mig mot målilla där det blir lite extra träning, blir väl vara lite med mathilda såhär första gången, hon är ju van maq-are, HAH! det lät lite fult, men men..
men ni får ha det så bra, jag uppdaterar naturligtvis mer ikväll!

raise people, don't let anyone take you down!
 





/e


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0