i'm only gonna break you're heart .

Godkväll!
här sitter jag och filosoferar.. Träningen gick inte bra alls, men den bjuder jag på!
jag har ont i hälsenorna? men jag tror det beror på dom nya skorna, att jag inte riktigt är van än.
I skolan börjades dagen med en flm nere i Valhall, ZoZo.. Den var ca 2 h lång, och riktigt bra!
en rekommendation!
sen hade vi massa tråkiga lektioner och på sista ÄÖn åt vi kex, i maaasssor ;>

Vädret är ungefär som en tagg i foten! haha, nejmen det blåser en hel del och det snöar igen ..
Nu ska jag kolla på Glamourama, det 10 programmet, mysigt!
imoorn har vi ju studiedag, kyss på det!
Be Good People! ¥



/erikoo

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0