Is this life really for me?


ph_ helenes kista..

lånad från syster
THERESE .




Hej på er!
snön är nästan helt borta och värmen stiger för varje dag som går, jag gillar det!
musiken spelas högt i högtalarna och det skrivs för fullt här ( som ni förmodligen märker )
dagen har varit helt okej, vi har försökt reda ut ett och annat och jag hoppas vi lyckades bra..
allt flyter på och jag har mer tid för bloggen, som ni kanske märker?
jag försöker uppdatera så mycket som möjligt!
Hur är vädret hos dig?

halsen är fortfarande inte bra, jag fortsätter knarka halstabletter men det verkar inte hjälpa. Jag har faktiskt ondare nu, men vi får väl se hur det blir.
idag så drog jag mig ner mot centrum på matrasten iaf, och köpte biljetten tills på torsdag..
jag kanske inte ens har berättat vad jag ska göra? aja, ni får vänta och se.. ;)
haha, men nu ska jag dra ut en sväng med vovvsingen.
hörs senare.






/e



kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0