making myself a new life, a life made of steel!

det är dags för något nytt, och till att börja med är det SLUT med alla dessa SURA MINER!
suddasudda bort min sura min!
och sen ska jag bara följa mathildas exempel, och leva livet!
och med detta följer -> jag ska prova på nya saker!

# spela lasergame
# Lära mig åka skidor (nästa år)
# käka vilket jävla godis jag vill, jag är tonåring och jag vill gå upp i vikt!
# Börja fota mer.
# Knäcka människor som jag hatar.
# skratta så jag får träningsvärk, minst 500 000 000 000 (femhundrabiljoner) gånger (:
# ha riktigt jäkla kul på Gothia i sommar, utan massa problem!
# GLÖMMA alla problem
# göra en ny bdb, och ny msn kanske? (:
# sluta göra såhär med texten vafan jag nu gör -.-
# hoppa fallskärm ? ;)
# cykla flera mil i sommar
# SATSA PÅ MUSIKEN!
# Mula oscar lockström, jesper rydiger, philip kindberg, jossan lönn, fillan hammarberg och MÅNGA fler!
# och jag skulle kunna fortsätta den här listan i evigheter, men nu ska jag träna, bajbaj :*


# nu, drar jag ner och tränar! =D





/erikoo


kommentera gärna
Postat av: Anonym

nej, de var de värsta ja har hört! ;o

mula mig, nejnejnej ;) <3

2010-03-01 @ 21:38:58
Postat av: karin

gothia kommer bli hur bra som helst! :D <3

2010-03-02 @ 17:07:52
URL: http://karinsvensson.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0