should I move on and leave this behind?


ph_ Mischa Barton


Godmiddag!
Kom ganska nyligen hem från syster som bjöd på middag.
Det är ju så himla härligt väder ute så man blir otroligt glad av att bara kolla ut genom fönstret, nu är våren på gång! Otroligt bra känsla när man snörar på sig skorna, och går ut en sväng med solens strålar mot ansiktet, myys!
Jag blir himlans pepp på sommaren 2010 nu när solen lyser varje dag och allt bara går bra..

btw; Den färgen som mischa barton har på bilden ovan tror jag att jag kommer ha snart, den är inte för mörk och inte för ljus utan helt perfekt för mitt ganska bleka ansikte!
nu ska jag fortsätta med en header som jag hoppas ska bli bra ;>
hörs sen ♥




/e     


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0