tell me, is my love your drug?


ph_ lilla jag på bild.


hej!
dagen har varit great! dagen började med 80 minuter film, tyska, slöjd, lunch, fysik och sen ÄÖ.
tyskan gick jättefort! ;o men så blir det när man har kul med dom fina lovisa österman och josefine staxensjö ♥
slöjden gick också förvånansvärt fort.. fysiken var seg, men det funkade liksom också!:)
äö,n var segast, för då fick jag jätteont i magen, men det funkade det också!
efteråt drog jag till gården, tränade lite och sen bara hade grymt kul med bästa vännen och alla andra!
bra dag!
vid halv åtta bär det av till målilla och sen vid åtta drar vi vidare till vimmerby för lite jobb..
kommer hem vid 12-tiden ikväll tror jag.
Sen skola imorgon, och efter det.. UKM!!
bööääst!
nu sätter jag punkt, bye .






/e


kommentera gärna
Postat av: alice'

lika söt som vanligt'

puss <3

2010-03-27 @ 16:56:58
URL: http://aliceanna.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0