I just found a new relative.


ph_ min fina syssling ♥


HEJ!
min kväll bjöds på Laser-Game och donken, rysligt trevligt!
Jag har aldrig spelat LaserGame innan men det var det roligaste jag gjort på vääldigt länge!
det var helt galet kul, man fick en sådan otrolig kick av att springa runt i mörkret, dimman och musiken! helt sjukt, en sak är säker, dit ska jag snart igen!
härliga sällskap också, kan det bli bättre egentligen?
Efteråt blev det som sagt Donken, mums på det.
I högtalarna spelas melodifestivallåtar för fullt, medans jag väntar på ett sms från bästavän,
av en anledning som vi kan ta ett annat decennium.. En rolig, rörig och omtumlande kväll, mycket som hände på en och samma gång liksom,. Nu blir det musik och kika på lite sommarkläder :)




/e


kommentera gärna
Postat av: fillan

<33

2010-03-14 @ 11:57:28

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0