where's the sun?



ph_ bjuder på några bilder sen december(?)


hej alla bloggläsare!
idag har man varit mat-tant (y)
ett ord.. HÅRT! :D *jag menar inte att det var jobbigt, utan coolt*
vi hade jäättekul! fast jag måste erkänna att det va inte mysigt att skära ananasen, den va kall, slibbig och mjuk.
rast vid kvart i 10, gick till skolan och träffade massa människor, men inte fan va det en lyckad rast iaf -.-
sen återgick vi till arbetet och började diska, skojigt värre!
sen slutade vi vid typ 13:00, då gick jag tillbaka till skolan där det blev en sista lektion -> tyska.
Vi gick till FBKs klassrum och lekte med deras smartboard, inte kul..
Jag hade huvudvärk och klassen va pratig (som vanligt typ)
men aja, det funkade! sen tog jag sällskap med älsklingen förbi hennes hus och vidare till gårn.
idag jobbade david (en stund)Marko, Jonathan, Suss, Mogge, oskar och tompa kom en stund sen också!

David har tyvärr gjort färdigt sin praktik hos oss i hultsfred nu, men han vikkade idag..
MEN, idag var också sista dagen för Jonathan och Marko, nu återgår dom till sina studier, och vi hoppas att dom kommer tillbaka när dom har avslutat sin utbildning!
tack för tiden grabbar!



update: nu drar jag och köper godiiiiis!







/e


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0