Why can't I stop stare att you?




ph_ jag med mina lockar som jag gjorde själv, imorse med min plattång ;d *stolt*
och dagens outfit.
Hej!
Förlåt för ännu en dag utan bra uppdatering, men jag antar att ni överlever?
Jag menar vissa av oss går i skola, och är sociala på fritiden! *blink till therese*
Skolan funkade, hade rätt skojsigt sådär, speciellt på tyskan med mina fiina vänner Jossan(staxensjö) och Lollo, love till dom!
Sen mat med anniepannie, jossan(staxensjö) och Linus, vi hade kul som vanligt, jag gillar't liksom! ^^
Efter skolan drog jag med jossan (Johansson) hem och vi bakade kladdkaka som blev galet mumsig!
till sist drog vi oss ner mot gården, härligt.. Dit kommer senare bästa JP och jossanälskling (lönn), bästabästabästa kvällen på länge, speciellt när jossanälskling fastnade i snön och när jag råade putta henne in i taggbusken :$ 

kortfattad text, men jag är trött och vill väldigt gärna koncentrera mig på glassen som ligger bredvid mig, och sen hoppa ner i sängen med telefonen och en bra bok!
ha det så bra sålänge vettja! 


/erikoo 


kommentera gärna
Postat av: joosssssaan

jag fick taggar i ruumpan och i armen vafan! :o <3

2010-03-06 @ 08:01:22
Postat av: rumptott

du e inte lite spydig du =P haha..

tröga människa =) hehe..

du sitter ju annars så mkt vid datorn så jag var chockad hehe..

nu ska ja gå o torka arvid som har duschat.. pöss <3

2010-03-06 @ 09:59:26
URL: http://imissmymom.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0