12 maj


ph_ en knaasig bild ;o



tjeeena..
det här kommer inte bli något långt inlägg eftersom jag har bråttom.
snart, eller vid ca halv 5 drar jag till hultsfred och därifrån vidare ut till hammarsjön för en rejält festlig och galen natt med fina brudar där..  det vankas bad i tunna, bastning, grillning och en HEL DEL skratt!
har precis käkat klart och nu ska jag byta kläder och packa det sista!
musiken spelas högt som FAN rent ut sagt, och erika söderberg är TAGGAD! :D
nehe, nästa grej jag skriver får väl bli en punkt eller nått..
ha det BÄÄÄÄST! :*







chiao
.

kommentera gärna
Postat av: rumptott

moohaha som jag har tagit ^^ Stolt

höhö.. <3

2010-05-12 @ 21:38:11
URL: http://imissmymom.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0