17 maj - suttene maj


grattis på nationalda'n alla norrmän! :)




hejsan hoppsan fallerallera ..
haha. Kom hem från kalmar vid ca 16:00 efter att ha åkt BUSS hem, vilket vi också gjorde dit, väldigt segt!-.-
när vi kom fram gick vi på en utställning på Kalmar Läns Museum som heter I Dödens Fotspår, väldigt intressant faktiskt! jag kanske bjuder på nån bild senare därifrån..
efter museumet gick jag, nättan och natta till baronen för lite shopping, sen vidare till kinarestaurangen Thai Silk Palace, mums! sen vidare till Kvasten för ännu mer shopping!
jag köpte faktiskt inte mycket alls, det blev ett par chinos och en bikini (visar det sen)
och lite godis! :D nehe, nu såg jag att klockan har rusat iväg alldeles för fort,
up next --> TRÄNING!





chiao


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0