20 maj




ph1&2_ min torsdagsoutfit, chinos från Gina Tricot och tröja från BikBok  (:
ph3_ en gryymt härlig bild jag tog för ca 10 minuter sen ^^




godmiddag! MUMS på vädret! steeekhett!
dagen har varit bäääst! haha, tack mina fina flickor Nättan, Natta och Beccabus! oj vad många utropstecken det blev här nu!!! haha ;)
nejmen vi hade ilf orientering på idrotten och det va ju såhäär kul.. träffade på bland annat Mr Snok och Mrs Spider ;s  och ja, att vi är bäst det är ju liksom inget nytt, 14 kontroller på 40 minuter, HAHA!
men vi gjorde vårat bästa ju? (: 
tyskalektionen va knaas, tack nattabus :D
hi, knasigt inlägg, men so what! nu ska jag gå och packa, sen räkna matte, sen åka och hämta syster som ska stå i kiosken medans jag spelar match.. vi möter Högsby hemma klockan 18:30, kom och ta er en titt vettja?

nehe, nu måste jag draaao, bye!





kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0