25 maj

hej på er, förlåt hundratusenmiljonersmiljarders gånger för att jag inte uppdaterade igår!  men ja, det åskade och hade sig så jag får väl skylla på det ;) har just precis fixat Jonatans blogg. Nu ska jag fortsätta kvällen med att fixa ebbas blogg, tjiho, fullt ös medvetslös!

dagen har varit megafin med världens bästa gäng, mathilda, maja, natta, nelly och amanda :*
elevensval veckan är trots allt ganska rolig! ett stort tack till er brudar, men även ett stort tack till EMMY, thomas, mattias, sigge, richard, micke, peter och han som jag inte minns namnet på ;)
på torsdag ska vi sjunga på gågatan och i hembygdsparken, fyf******n rent ut sagt!  blaaah..
nehe, slut på tjaffs och tråkiga ord, snart kommer bildbomb!




puusss

kommentera gärna
Postat av: Edgren

vilken tid ska ni sjunga på torsdag? ;)

2010-05-25 @ 19:29:24
URL: http://edgreeen.blogg.se/
Postat av: Edgren

det får du gärna göra, kanske är ledig så då kan man ju gå och titta ;)

2010-05-25 @ 21:04:00
URL: http://edgreeen.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0