26 maj


ph_ världens finaste Ravelli! <3


tjjeenamors! här spelas nya favoritlåten- Lady Antebellum – Need You Now, GRYM LÅT!
dagen var helt okej, om något småtråkig vissa gånger, men som sagt, världens finaste människor fixar ju det liksom! jag har inte så mycket att skriva, imorgn blir det nästan ingen bloggning alls eftersom jag slutar ca 20:30 imorgon.. jo det låter knaas, men jag tar mig inte hem mellan 2 och 6, så det är bara snällt stanna kvar i hultsfred eftersom vi har miniturné och öppet hus i skolan imorgon..
snart, eller rättare sagt om en halvtimme ska jag hoppa upp på cyklen och cykla till pappas jobb, för antagligen så ska han skjutsa mig till träningen, annars flörtar jag lite med robban så får han låna vår bil och skjutsa mig medans pappa lastar hans lastbiiil! :d tss.
gotta go, bye!

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0