29 maj


ph_ blommor vid helenes grav.



godmiddag, eller eftermiddag menar jag.. klockan bara rusar iväg!
det gör också dagarna? snart är det Juni, och det betyder att jag snart blir ett år äldre, gilla!

sitter här i min rätt så inte sköna datastol med syster therese bredvid, det gillar jag också om ni ville veta!
arvid pratar och har sig ute i vardagsrummet medan nån är ute och klipper gräs, nån sitter i soffan och några spelar wii. mysig va? jomen visst!
var uppe vid helenes grav med therese förut och satte blommor eftersom det är mors dag imorgon och therese åker hem till tranås ikväll.. jag tar mig väl en tripp dit imorgon också och pratar lite med min saknade helene..
nehe, nu väntas smörgåstårta och massa mys med familjen, puss på er.



hä-hä.


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0