5 maj



phs_ jaao..


hellu.
kom hem från skolan vid typ tjugo över tre, som vanligt med andra ord..
dagen började med prov som gick jättebra, eller det kändes bra i alla fall..
sen hade vi språkval, inget skoj där inte, men sen drog vi ner till valhall och skulle kika på någon konsert som Esteterna har satt ihop, men då hade lärarna fått fel infomation så det var bara vända på klacken och gå upp till skolan igen -.- då var det dags för syslöjd och jag hann inte med någonting och jag fattar inte varför egentligen?
lunchen var helt okej.
när lunchen var avklarad hade vi fysik, en mycket intressant lektion då vi lyssnade på ljud från planeter!
väldigt intressant, så jag tror jag slänger in någa videos sen! :)
sista lektionen hade vi ÄÖ och på den här lektionen gjorde jag ingenting heller, jag sprang ner och snckade bort halva lektionen med 9d, haha, nolife..

men nu sitter jag här och väntar på lite food..
ikväll väntas träning med brudarna, förhoppningsvis en tumme upp på det! :D


update: DET SPÖREGNAR UTE!? :@
update 2(typ en timme senare): SOLEN LYSER! :D


chiao

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0