en törn mot självförtroendet.

hemma nu, och jag behöver skriva av mig..



jag fattar inte hur fan den som skapade oss tänker.. jag fattar inte hur i helvete livet kan se ut såhär! att vissa människor ska få genomgå ett helvete medans andra lever i himlariket, trots att det alltid är dom oskyldiga som hamnar i helvetet.. vadfan har jag gjort för att förtjäna allt det här?
det finns en viss gräns då man bara känner för att ge upp, lägga sig ner, och bara sjunka ner genom marken, försvinna! efter det här så hamnar allt på mig.. när jag lever som jag gör, tjuter ut allt som finns, mår bra några veckor, tjuter ut allt, mår bra några veckor o.s.v så funkar det inte att folk slänger skit på mig till höger och vänster, jag orkar inte.. att höra dig säga saker som "har du inte ens koll på det" med sarkasm i rösten slänger iväg en sån jävla hård törn mot självförtroendet att jag bryter iop hur lätt som helst!
du KAN inte slänga ALL skit på MIG! KAN DU INTE FATTA DET NÅGON JÄVLA GÅNG!!!??
det finns fler än du i den här världen din idiot!
vi mår också dåligt, du är inte ensam om att ha gått igenom det här, kan du inte insé det?
jag är så trött på din jävla skit hela tiden, och nu vet jag inte om jag orkar mer.. jag är också en människa, med KÄNSLOR, en hel del sådana också..
du tycker att du är så jävla bra, kan allt, vet allt, men förhelvete, kom ner till jordytan snälla du..
somsagt, det finns fler än du här i världen!

och vafan är det för fel på vissa andra människor egentligen? snälla ni..
att gå in och kommentera på någons blogg och skriva saker som "fina bilder, NOT" o.s.v, det är SÅÅÅÅÅ jävla moget asså, du som skrev är min idol, jag vill bli precis som du! NOOOOT!
tror du jag bryr mig om vad du tycker? du är en liten nolla med ännu sämre självförtroende än jag, så jag tycker enbart synd om dig! att sparka på någon som redan ligger är det absolut fegaste en människa kan göra! för då bevisar du bara att du är så svag att du inte skulle klara att sparka på mig om jag stog upp, så jag råder dig att sluta upp med barnfasonerna!
dra åt helvete din lilla skit (:




puss på er...

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0