hejsan hoppsan mitt i allt


ph_ en megasomrig bild!

hur mår ni? jag känner mig helt mörbultad och otroligt trött! är fortfarande i tranås, sitter dock inte i bilen den här gången! ;) på vägen hem sen har jag inte tillgång till internet och det kommer bli en SJUKT seg hemresa pga olika anledningar.. hah, therese fattar nog? ;) och inget headset har jag, och även om jag hade haft det så har jag ju ingen musik på samsungen som jag har för tillfället då jag inte hämtat min egna aino ännu..
ni får väl vara sociala via sms!
men nu ska jag kolla hur det går med maten, det vankas kotlett med ris och brunsås, mums!

btw, jessika, monne och ibbe, tack för kvällen igår, den va nayz, precis som ni! :*



puuuuuussss

kommentera gärna
Postat av: Ztaa

Hej Erika !!

Dethär kommer att låta konstigt men.

Jag har INGEN aning om vad du menade idag med komentar från mig !!



Dethär är första gången jag e inne på din blogg !!

PS.Den är najsig =P



Men iallafall !!

Det måste vart någon som har tagit min blogg och Msn adress och gett dig en komentar med.

Msn adressen står på bloggen =(

Ska ta bort den !!



Jag har ingen aning om vad de´t står i den men bara så du vet så va det inte jag !!



Kraamar Nissan =P

2010-05-10 @ 21:15:39
URL: http://www.ztaa.bloggplatsen.se

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0