orklös, irriterad och glad


ph_ världens finaste tjejer!



hallihallå, ja, just nu är väl humöret inte på topp men tjaa, det funkar liksom..
vänsterknät har nog lagt av nu, jag har aldrig haft så ont som nu, så vi får väl se hur jag gör med allt ;s
iallafall så är det hårt inlindat nu och så frå jag ta det lugnt fram tills torsdag, för då är det match..

och imorgon förresten så ska jag ner till vårdcentralen direkt efter skolan och ta den sista gardasilsprutan, skönt att det är över! + att jag vet att jag sa att jag skulle visa er bikinin och chinosen, men jag tänkte att jag skulle ha chinosen imorgon så i så fall visar jag dom nog på morgonen, bikinin får ni nog vänta med ;p
höh.. nejmen nu ska jag ta mig en tripp till tvn, sen sängen!




godnatt

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0