15 maj


phs_ några bilder som jag tog idag, rätt tråkiga så jag gjorde såhär nu? knaas.




godmorgon, godmiddag och nu, god eftermiddag!
idag har jag faktiskt inte hittat på så mycket, tagit det lugnt bara.. väldigt skönt efter veckans stress och upptagna dagar! 
imorse när jag vaknade runt 10-tiden så gick jag ner och då började vi städa poolen, så nu är den rengjord och vattnet kommer forsande från slangen. Jag låg i min nya solstol och solade förut, grymt härligt och min enda tanke var "gaah, det är hur varmt som helst, jag ligger här i BIKINI (?) och solar, musiken strömmas ur högtalarna och poolen håller på att fyllas upp, hur härligt är inte det här egentligen? mums"

ja, och nu sitter jag här och lyssnar på världens bästa musik (som ni förövrigt hittar på min spotify playlist (; )
*good stuff*
men nej, nu ska jag gå ut och sola lite, god jul!









chiao





kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0