2010-11-30 sista dagen i november

god eftermiddag. hoppas ni haft en bra dag!
min dag har varit ganska upp och ned vänd faktiskt.. stressigt på morgonen, trodde jag va sen till första lektionen, men jag hade stressat i onödan. sen blev jag en aaning sen till matten då vi haft simning på idrotten och endast en kvart att fixa oss iordning, dusha, klä på oss och springa tillbaka till skolan.
därför bestämde sig vår mattelärare för att släppa oss vid 20 över istället för kvart över. rusade ner till bussen med en gaalet tung bag och missade bussen då den åkte iväg fem minuter för tidigt. amatörbusschaufför. (hahah det rimmade. eller? :$) ringde pappsen så han fick komma och hämta mig.
medans jag väntade tog jag mig en tur ner till FG. på vägen lyckades jag bli mulad. tre gånger.. kuuuul. 

nu är jag iallafall hemma. ska alldeles strax packa väskan med lite träningskläder och ge mig iväg på ett välbehövligt träningspass! 







ph_ två härliga bilder (lär nog få skit för den sista. HA-HA. förlåt älskling, men du va såå söt :*)

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0