baby we can do it all night


ph_ @ IKEA igår. längst bort, Joel, mitten, Albin, närmast, Kevin.



vill ni höra en grej eller? ha-ha. Jag har sångövning idag så jag tänkte vara ute i god tid och åkte iväg runt kvart/tjugo i tre. när jag är nästan framme så möter jag två andra tjejer som jag visste skulle dit. då blev jag veeerkligen jätteförvånad och utbrister "det börjar ju snart" varav tjejerna börjar skratta lite och säger "neej det är klockan fyra!" gissa om de var pinsamt och jag kände bara. ååååååh erika din dumsnut!
jag hade tydligen skrivit fel i min kalender. typisk erikagrej. hahaha..
nu ska jag höja volymen på musiken och bara mysa en stund för att sedan cykla iväg igen.
frid ut

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0