eeeh. rubrik.

hejhoj. det skulle bli någon fin rubrik hade jag tänkt, men jag kom liksom inte på nån..
jag har suttit och kikat på Unga&bortskämda en timme. äckligt, sjukt, oseriöst, och en aaaaning fjantiga människor. kan man inte ens städa och laga mat till sig själv när man är över 18 så är det dags att söka hjälp!!
sen gluttade jag lite Rebecca & Fiona realityshow på svtplay. feett grymma brudar verkligen!
de får nog bli som så att jag hämtar lite inspirationsbilder därifrån. men ja, det märker ni ju.

nu tänkte jag slänga mig i duschen för att sedan sätta skrattmusklerna i arbete och kika lite på Pensionärsjävlar. hä-hä. rätt så fin kväll sådära. pusss




ph_ sommarbild. älskadeälskade sommar.. hjärta

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0