hard to melt


ph_ arvid. bilden som fick bli förra årets julkort



sitter här och kom nyss på att det är första november idag. vart fan tog juni, juli, augusti vägen? all gone.
snart är det dags att ta julkort, jag har inte köpt en enda julklapp. paniiiik! och snart är det dags för alla ljus, tomtar och röda färger att krypa fram. hojhoj..
jag tänkte iallafall skriva en önskelista. (för jag vet att åtminstonde en syster läser min blogg. hon kan ju tipsa resten eller nått :$)

1. Trebent stativ. funkar med enbent.
2. reflexskärm (silver, guld eller vit)
3. större kameraväska (fyrkantig!) (finns på GOLLA)
4. pengaaaaaaaaar (alltså. mycket pengar)
5. plattång!!
6. hårfön
7. nya tapeter. (kan man önska sig de eller? :$)
8. en resa till kanarieöarna


finns säkert mer. jag uppdaterar listan om jag kommer på nått!
ha-ha.





























kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0