it's perfect, I know where i have you and you know where you have me

probleemo! jag har verkligen tusentals bilder på datorn som jag inte, aldrig någonsin använder. kanske dags att rensa. men själva problemet är att jag inte orkar! det känns verkligen sååå drygt att kolla igenom alla.. men vi får se om jag kanske tar tag i de imorgon då jag är hemma hela dagen, hemstudiedag är det som gäller. och det bästa är ju att de enda jag behöver göra är att läsa 2 h i min Klassikerbok. jag har endast 20 sidor kvar, och sen kan jag ju inte läsa längre eftersom jag inte har nån bok kvar att läsa. HA-HA. de gäller att vara smaart när man väljer bok och vet att man ska ha hemstudiedag! därför sparar jag ju miinst en timme där. sen ska jag sticka lite på min halsduk, och laga mat. och det är ju inget jag inte brukar göra ibland. (laga mat alltså. stickning hör INTE till min vardag!!) jag tänkte ta mig en sväng till vimmerby och lämna in min telefon på lagning, och kika efter en ny vinterjacka också. i mina öron låter morgondagen rätt toppen faktiskt!





ph_ gammal "goding" från i somras.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0