"jag siktar mot toppen så långt jag kan nå"

dagen har varit mysig. alltså inte skoldagen, men här hemma. jag har ägnat cirka fyra timmar åt mina underbara tomtar! och så räknade jag hur många tomtar jag har i köket. sätt er ner och ta ett djupt andetag.
slutsumman blev.. SJUTTIOÅTTA tomtar. i bara köket! mysigt.se!
jag har även fått upp ljusstakarna. fint!
och utöver allt julepyntande har jag skrivit klart min bokrescension på omkring 1900 ord. tänkte bara dela med mig av lite såndär allmänt tråkig fakta nivet. ha-ha.
nu tänkte jag i alla fall avsluta med lite bilder, för nu slänger jag mig i sängen. bums!









phs_ nästan alla tomtarna i köket det är väl runt tio till på första bilden nu skulle jag tro.
sista tre bilderna är allmänt random från idag. alldeles färska vinter/julbilder.



nattinatti

kommentera gärna
Postat av: Emelie's WickedTime

vilka mysiga bilder:)

2010-11-27 @ 11:54:33
URL: http://wickedtime.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0