klantighetsfaktor 10?

just nu känner jag att livet kunde flyta på liiiiiite bättre. jag klantade mig verkligen för en stund sen!!
satt på bussen, myste med helena. sen när jag skulle gå av så hade jag glömt bort att jag lagt mina böcker i ett fack på sätet framför. när jag sen upptäckte att jag inte höll i några böcker (då var jag nästan hemma) s¨å skrek jag höögt och tydligt "HELEEENAAAA, MINA BÖCKER ÄR KVAR PÅ BUSSEEEN!!??!?"
och helena började skratta.. :(
haha, ganska kul faktiskt!
nu ska jag snart springa ner till busshållsplatsen och fråga om de är okej att jag går på bussen och hämtar böckerna. hahhaha. så knasigt det kan bli hörrni!



ph_ when youre brain's flying high up in the skies you easy forget the things who doesn't matter.

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0