morotskakan



fin va? :D synd att jag inte kan bjuda på ett provsmak. den blev nämligen toppengod!
stort tack till syster T för receptet! och såklart tack till Oliwia som kom hit och gjorde mig sällskap.
kvällen spenderas framför tvn med morotskaka, god dricka och roliga teveprogram. vad sägs om Pensionärsjävlar? ha-ha. det ska bli intressant att se vad det kan vara för något. imorgon stiger jag upp ganska tidigt, så efter pj hoppas jag i säng skulle jag tro. det kan behövas lite sömn. det är nånting jag har haft lite småbrist på ett tag. haha. men nu kluddrar jag ner några avslutningsord och klickar ner internet explorer,
pusss

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0