nothing else matters




jag börjar bli en aning trött på dina kommentarer nu. har jag inte sagt till dig ett antal gånger tidigare att det här är M I N blogg? sluta läs om du stör dig? eller kanske du ska ta och växa upp?
vem fan bryr sig om jag har samma bild femtusen gånger om?
och för de första så är det ingen jävla kopia? det är samma bild som jag hade förra gången (vilket råkar vara för flera månader sen?)

till er andra. förlåt för mina svärord och den negativa känslan som nu infann sig. jag ändrar på det i nästa inlägg eller imorgon. promise!


kommentera gärna
Postat av: Anonym

jag menar ju att du har kopierat foto idéen från någon annan ... :S konstig tjej!

2010-11-13 @ 16:25:21

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0