think it. Feel it. Do it. Live it!

gillar rubriken. skarpt! sitter just nu med en slarvig knut mitt på huvet, en stickad tröja och mjukisbyxor. rätt soft faktiskt. huvudvärken har inte släppt. undra om de kan bero på att jag suttit här ungefär hela dagen? ha-ha.
med telefonen tryckt mot örat hörs josefines röst i mitt huvud. saknad brud.
snart anländer syster. då blir de television. chips och massa allmänt mys. sen ska jag sitta och sakna lite annat folk. för de är rätt många som jag saknar just nu. därför ska det bli fint med lite skola på måndag. ha-ha. 
men hejdå så länge. pusss 




ph_ systerson. imorgon kommer han heeeeeeeeeem!


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0