tjugohundratio-elva-nollnio | sjutton:trettiotre

hääääy. allt bra? här är de rätt bra faktiskt. lite huvudvärk, men just nu känns de som en ganska oviktig detalj.
skoldagen har varit gräjt. började med äö, läsning,läsning,läsning. sen hade vi fysik, och efter det språk. och jag blev så gott som garranterad att jag aaabsolut skulle få över G om jag bara skärper mig lite. och ja, det kan nog behövas. ha-ha. vi har rätt vilda tyskalektioner faktiskt.. hur som helst, sen hade vi lunch, norsk fjordlax, potatis och kall sås. dom två sistnämnda va helt okej, men fisk är jag inget större fan av..
efter lunchen var det dags för lite idrott. eller ja, vi satt bara och pratade och kollade på film idag, men debehövs ibland de med! vi har två gymnasieelever som är på apu hos oss i tre veckor framöver, Jonatan och Bekka. härliga människor! (bara för att jag känner dom. ha-ha) jonatan är nämligen en av mina bästa vänner. otroligt go grabb!
efter idrotten så skulle vi ha matte, men istället så fick vi besök av två föreläsare som pratade om alkohol. efter det gick jag på matte-ttf. bra för att fördriva tiden medans jag väntade på H och S som gjorde prov.

snart drar jag iväg på träning med två finfina brudar. vi hörs senare.
lateroo.





ph_ Rebecca och Fiona. två satans goa brudar!

kommentera gärna
Postat av: ebba.

hej, du har inte lust att hjälpa mig att fixa min blogg igen? :)

2010-11-09 @ 17:43:10
URL: http://hesselgards.blogg.se/
Postat av: ebba.

det är bara skriva till mig när du har tid så kan jag berätta lite hur jag vill ha det ;)

2010-11-09 @ 22:39:03
URL: http://hesselgards.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0