xplenation

hej på er! jag har inte haft möjlighet att blogga under dagen då jag inte haft tillgång eller tid till dator. direkt efter att jag slutat tog jag med mig min vän A ner till studion och sjöng lite och bara njöt av tystnaden i det härliga rummet! sen tog vi oss vidare till danslokalen och försökte sätta ihop någon slags koreografi till vår idrottsuppgift. svåååårt!
efter inga framsteg alls bestämde vi oss för att ta en promenad i härliga hultsfred (kan inte riktigt bestämma mig om jag menar allvar eller inte) och hamnade till slut på ett fik. där satte vi oss med varsin kopp varm choklad och bara kollade på folket som gick förbi. njöt av sällskapet. det är en konst att sitta alldeles tyst en längre stund och ändå njuta. kan man göra det med en människa så är man trygg med personen. (och antagligen känner jag mig trygg med henne eftersom vi gått i samma klass i fyra år och varit bästa vänner) ha-ha.
hur som helst så satt vi där i nån timme. huur mysigt som helst!
efter det drog vi vidare till min kära systers lägenhet där vi åt godis, skar lök och bara hängde. sen tog vi oss vidare till hagadal som var As slutstation. jag gick själv därifrån till min busshållsstation där jag hoppade på bussen och tog mig hem till mitt place. käkade lite food och hamnade här. nu tänkte jag kluddra ner några ord till och sen kolla vad televisionsapparaten bjuder på tonight. pusshej leverpastejj!




ph_ jag och nyaste hårfärgen. vad tycks?

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0