you tried to catch a falling star and you failed. but hey, dont cry. just wait a sec, i'll help you


ph_ the moon/by me


hallihallå. en heldag i linköping med toppensällskap!
de började lite smått med en rundvandring i domkyrkan. otroligt fin kyrka verkligen! maffig och riktigt ögongodis. det finns liksom så mycket att vila ögat på. saker som man aldrig ser i "vanliga" kyrkor. bilder kommer upp imorgon. jag har inte ens hunnit flytta över dom till datorn än.. hur som helst. det fortsatte med en tur till Vär(L)dshuset. för folk som inte vet vad det är för något får jag väl säga Statsmissionens hjärthus. i linköping då. 
inte så intressant alls faktiskt. vi bjöds på mat, Kofta och Frikadeller. jag åt ungefär en tiondels frikadell och kofta vet jag inte ens vilket som var. så med andra ord. det smakade skit.. ;) 
där efter gled vi in till city där vi som inte åt på VH drog till donken och gluffsade i oss lite god mat. 
sen blev det shopping. eller ja, inte för oss. för vi spenderade hela tiden inne på ikea. HA-HA! 
bilder kommer imorgon som sagt! herregud vad kul vi hade! obeskrivligt! 
hemvägen var rätt mysig också. en mörk härlig buss och sjuuukt fint sällskap. kan de bli bättre?
skulle inte tro de hörrni. men nu ska jag slänga in ett inlägg om Rosa Bandet figuren i hörnet. peeace
 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0