10-10-23 | 13.47





ph_ en saknad så stor.



hej på er allihopa. förlåt för att jag inte bloggade igår, men jag var i hultsfred och hade en toppenkväll!
först hem till Jossan där vi åt och mös (HA-HA. heter de verkligen så?)
sen vandrade vi vidare till fg, dans, musik, film och massa annat fint. efter några timmar där vandrade vi till nästa place som fick bli bowlinghallen! jag kan ju få skryta lite med att jag faktiskt kom tvåa? :$
senare blev det tacobuffé. otroligt gott, och en riktigt,riktigt lyckad kväll! stort tack till alla som var där!

nu på förmiddagen har vi städat i klubbstugan och tvättat målen och sånt där skitigt ni vet.
välbehövligt! men nu är det nästan skinande rent och vi är redo för en ny säsong!
fint!

kommentera gärna
Postat av: Sigvetomine

Hello admin, nice site you have!

2011-10-19 @ 08:13:35
URL: http://sigvetomine.blogbloc.com

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0