10-10-29 en dag vi väntat på i tusen år


ph_ aningens gammal bild.



morsning korsning.. idag är det FREDAG. imorgon är det LÖRDAG.
om jag är pepp? OM JAG ÄR! hihiih :$
jag hoppas på en fet jävla grymming kväll. that's it! och imorgon får jag träffa bästa vännen, har inte träffat honom på cirkus gurkus femmiljonerår. saknad kille de där.

Jag börjar vid halv tio idag. jag ska delta i en workshop om ungdomars hälsa. kan nog bli rätt intressant vill jag tro. och nu byter jag ämne lite konstigt här. men vill ni veta vad som hände igår eller?
jag satt och skrev min slutuppsats. jag skrev tre sidor och jag va riktigt noga med att spara flera gånger.
när jag sen stänger ner och ska läsa igenom så är ALLT borta. då fick jag liite smått panik och psykbryt och visste verkligen inte vad jag skulle göra.. men men. jag får skriva om den nån dag i veckan helt enkelt. men oj oj vad arg jag va! ha-ha. 
nu måste jag klä på mig och allt sånt. frid ut, peace love, puss och ja, allt sånt jag brukar kladda ner you know. 

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0