baby, please don't let me go.



ph_ sysslingkärlek!


good morning. how are you? själv mår jag fint, lite trött bara.. börjar som sagt vid nio idag igen. jag tror de här blir en toppendag. fråga mig inte varför, för de vet jag inte. svinkallt utomhus kan jag ju meddela, cirkus gurkus en minusgrad. alldeles för kallt Gud!!
frost är verkligen de näst värsta som finns. de värsta är snö . .

men som tur är är vädret ändå riktigt fint, himlen är riktigt blå och det ger en fin kontrast till alla dom färgglada löven. lovely!
sen att man behöver vantar, mössa, halsduk och tre lager jackor de är ju nästan en baggatell (NEEEEEEEEEEEJ!!!)
jag vill kunna gå i shorts och linne utan att frysa ihjäl, året runt. SÅ DE SÅ!
rörigt inlägg känner jag, men hoppas ni hänger med såhär på morgonkvisten.
men nu gnäller hunden och vill gå en runda, så jag borde sätta fart.
pussar och kramar

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0