dålig stil erika!

förlååååååt. jag måste ju skaffa mig en ny hjärna eller ngt. här satt jag och skrev att jag skulle uppdatera mer och så är det den sämsta uppdateringen på flera dagar? INTE acceptabelt!
men just ikväll satsar jag på mys med telefonen. just för tillfället är den min bästa vän, det som finns i den gör mig nämligen rättså lycklig. imorgon är det öppet hus i skolan och det är obligatoriskt. fyfäään. vi börjar vid nio, så det blir ju himla kul att inte få sova. men jaja, vi får hoppas att hela kvällen sen gottgör det eftersom jag planerar att ta en heldag i hultsfred med underbara vänner. G I L L A!
jag uppdaterar självklart genom mobilen imorgon. så många gånger jag orkar!
(nu överdrev jag nog.. det blir kanske tre till fyra uppdateringar imorn)
haha. nu tänkte jag vara så himla kul att jag tänkte spela spel på datorn. vilken tönt jag är alltså. HAHA!




ph_ Let's spell it R A N D O M

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0