mobilblogg - on the bus on my way home rä...

mobilblogg - on the bus on my way home rättså goa skills jag har i engelska ju? haha. som det står i rubriken är jag påväg hem nu. efter en sjuk dag. tråkig, jobbig, seg och galen. och idag menar jag inte positivt galen utan negativt galen. jag berättar mer senare. när jag kommer hem drar jag ner till sundbergs och fixar allt med praon. sen får vi se om jag slänger i mig lite käk eller inte, men hur som helst så spenderas kvällen hos familjen karlsson. amanda ska fota mig, sen ska vi kela i photoshop och sist men inte minst skratta så som bara vi kan! grym brud de där. på redigt. nu tänkte jag fortsätta lyssna på radio och chilla loss. frid ut och allt sånt.


kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0