"oj vilken rytm!"

rubriken är från en låt, nämligen den hära -> Kobojsarna – Studentsången om någon känner för lite kul musik eller nått sånt. kvällen spenderades i församlingshemmet, först kör och sedan "gård"
det blev film och allmänt mys med helena, saga, anna och sandra. och alla andra som va där såklart!
och nu hände något med min dator så det tusen meningar långa inlägget som jag suttit och knåpat ihop försvann. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh jag blir såhäääääääääääääääääääääääääär arg!
jä*la internetskit.. morr..
allt positivt jag skrev bara försvann? ååh. skitsamma. jag är på toppenhumör och snart slänger jag mig i sängen. massa kramar!



ph_ åh. underbara ni..

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0