rubrikproblematik


ph_ feting gammal ful bild.



hemma nu, eller jag har varit hemma sen fyra, men jag fastnade vid tvn..
härlig näst sista dag på praoplatsen. riktigt kul faktiskt. även om man ibland känner ungefär som "fan ta den här skiten. ååååh!" så har jag oftast haft otroligt kul och jag trivs verkligen med alla som jobbar där!
sen har folk frågat om det är något jag skulle kunna göra senare i livet. svaret är nej. inte på heltid. någon dag i veckan, skulle vara helt okej. men det är liksom en helt annan sak än de jag verkligen vill göra senare i livet. därför är svaret nej. men självklart skulle jag kunna tänka mig att jobba med det i värsta fall. på det villkoret att jag har lättsamma, snälla och ROLIGA kollegor.

nu tänkte jag sätta mig och klinka lite på gitarren och slita lite på stämbanden. vad säger ni om de?
jag säger. f*siken så fint!
frid ut och allt såntdära

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0