skrattanfall?

hahahhahahahahahahahaha *andas* hahahahahahhahahahah. jag fick just en kommentar som fick mig att skratta.
SNÄLLA MÄNNISKOR. VÄÄÄÄÄÄX UUUUUUPPPPPPP!!!
om ni kikar in i kommentarfältet ser ni en anonym kommentar där någon har stört sig på mitt inlägg om L C. kommentaren känns för mig helt meningslös, fjollig, omogen och efterbliven..
ni får tycka vad ni vill, men det är inte riiiktigt meningen att man ska kopiera outfitsen rakt av utan man ska ta likadana plagg, sen vilka färger just jag väljer spelar väl för sjutton ingen roll? 
tänk lite innan ni kommenterar. tack på förhand :)

btw.
1. jag är inte dålig, snarare tvärt om. jag är förbannat bra!
2. det heter SKORNA. och som jag skrivit under bilden så bytte jag ut skorna.
3. det är ett armband. och lycka till att hitta ett likadant som hon har.
4. smartskaft kan du vara själv som varken tänker, klarar av att stava eller kan läsa. lycka till i livet.

kommentera gärna
Postat av: alice

erika snygging, det är bara en avundssjuk person inte vågar stå för sin kommentar. för personen vet att den inte har rätt? :s

om den visste det skulle den nog skrivit med sitt namn ;)

och klart den kallar dig smartskaft, jag menar.. vem annars?



ta hand om dig. kramar<3

2010-10-18 @ 20:46:05
URL: http://aliceanna.blogg.se/

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0