tidiga bussen


ph_ världens goaste unge och en smått sliten jag ;)


toppendag! inte alls så mycket huvudvärk idag som innan. det kanske börjar vända?
jag tror inte ens jag nämnt att jag har haft hemsk huvudvärk i ungefär en vecka nu?
vi har i alla fall kommit på att det kan vara spänningshuvudärk eftersom jag spänner mig väldigt mycket när jag får ont och jag har haft lite problem med rygg och nacke ett tag. Vi får se vart det leder.

efter min tredje och sista lektion -idrott då jag och mina brudar, rebecca och nathalie sprang ifrån lite tidigare för att hinna med bussen (btw. nättan vi saknar dig!!) så var det riktigt skönt att bara komma hem, dra på lite musik och bara blunda. ojoj så skönt.
kvart över tre stationerar jag mig i Pias stol nere på Saxette. översättning: jag ska klippa mig.
fiiint. vi får se om jag färgar lite också. det lutar åt något mörkare. eller vad säger ni?

kommentera gärna

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0