4h av ren lathet


ph_ förut idag



efter att ha spenderat (jag SKÄMS över att brätta detta!!) 3h. kan ni fatta? TRE TIMMAR här vi den här satans datorn så känner jag mig nu helt jättedålig.. jag måste börja springa! ja. jag tränar ju förvisso 1 1/2h 2 ggr i veckan. men det räcker inte! ska jag sitta såhär mycket vid datorn ska jag bannemej börja springa lite i veckorna också. haha.

satte nyligen in en äppelpaj i ugnen. sånt måste man få unna sig ibland!

punkt slut.

kommentera gärna
Postat av: Nikolaimargrete

I want to say that you have interesting info in this website. keep it going. thanks. greetings

2011-04-19 @ 07:52:36
URL: http://nikolaimargrete.blog13.com

här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Komma ihåg?

E-postadress: (publiceras ej)

har du en hemsida?:

tack för din kommentar!:

Trackback
RSS 2.0